Szemránckrém – viszlát szarkaláb!

Az időmúlásával senki sem védheti ki a szépen lassan megjelenő ráncokat. Előbb csak az apró szarkalábakkal, majd az egyre mélyülő barázdákkal kell megküzdenünk, amik kíméletlenül jelzik az idő múlását. Jó hír, hogy nem kell egyből plasztikai sebészhez fordulni számos megoldás létezik a ráncok megelőzésére és halványítására. Például szemránckrém készítése.

Az öregedést természetesen nem állíthatjuk meg, de komoly plasztikai és kozmetikai beavatkozások nélkül, természetes módszerekkel is sokat tehetünk azért, hogy bőrünk fiatalosságát megőrizzük. Ha a bőr feszességének fenntartásáról, és a ráncok kialakulásának megelőzéséről, illetve a már meglévők csökkentéséről van szó, akkor nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy mennyire fontos a bőr táplálása.

A szemránckrém hozzávalói:

A kókuszolaj hamar megszilárdul, de szobahőmérsékleten könnyen keverhető krém lesz belőle. Vízgőz felett olvasszuk fel a tálkába tett kókuszolajat. Keverjük össze kökénymag vagy meggymag olajjal. Öntsük bele az e vitamint. E vitamin kapszula esetében tűvel szúrjuk ki, és próbáljuk kifacsarni. Végül adjuk hozzá a csipkebogyómag olajat, keverjük alaposan össze, és már használhatjuk is.

A szemránckrémhez szükséges alapanyagokat beszerezhetitek webáruházunkból.

Szemránckrém - viszlát szarkaláb!
Szemránckrém – viszlát szarkaláb!

Arctisztítás, radírozás, tonizálás

A nők legfontosabb alapszabálya, hogy a sminket és minden este alaposan mossuk le. Amennyiben nem használunk alapozót, akkor se bagatellizáljuk el az esti arctisztítást, hiszen a nap közben rárakódott kosz és pormennyiség eltömíti a pórusokat. Mindennap szánjunk rá tíz percet.

Hidratálás, arcpakolások

A bőrünket kívül-belül hidratáljuk. Naponta igyunk meg két liter szénsavmentes vizet, mert a bőrünknek is szüksége van „felfrissülésre”. Reggel és este használjunk napszaknak és bőrünknek megfelelő hidratáló krémet, és heti rendszerességgel tegyünk arcunkra bőrtípusunknak megfelelő pakolást.

Arctorna

A speciális arctorna hasonló hatást gyakorol az arc izmaira, mint a súlyemelés a testre. Számos gyakorlat áll rendelkezésre- az interneten megannyi tippet találhatunk – , napi tíz perc jó hatással van a ráncok kialakulásának megelőzésére.

Forrás: Napidoktor.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

 

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..